Thursday, May 30, 2013

از سرگیری اعتصاب غذای بسیجی خیبر در زندان انفرادی در اعتراض به رد صلاحیت هاشمی!

 


مهدی خزعلی پس از ماهها اعتصاب غذای “بسیجی خیبر” که به لطف معجزه از همه آنها هم جان سالم به در می برد! بسیجی مجددا دست به اعتصاب غذا زده است.


خزعلی پس از آنکه از خبر رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی توسط شورای نگهبان مطلع شد، بار دیگر اعتصاب غذای خود را از سر گرفت.


بسیجی خیبر ده روز پیش به دنبال درخواست های مکرر فعالان سیاسی و مذهبی با اعلام کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی بعد از صد و چهل (۱۴۰) روز!! به اعتصاب غذای خود پایان داد.


پسر مهدی خزعلی نیز در صفحه فیس بوک خود با تایید این خبر گلایه کرده از کسانی که اعتصاب غذای پدرش را باور ندارند!


خزعلی در سال ۱۳۹۰ پس از اعتصاب غذای ۶۴ روزه با کفالت مادرش و به دستور علی خامنه‌ای از زندان آزاد شد و هنوز چند روزی از آزادی وی نگذشته بود که او شروع به انتشار اخبار و تصاویری از کوهنوردی های هفتگی خود و تشویق مردم به شرکت در انتصابات مجلس شورای اسلامی در وبلاگش نمود و به تبلیغ گسترده ایده عجیب خود مبنی بر «تک رای به علی‌ مطهری» مبادرت ورزید و علیرغم اعتراض های گسترده مردمی، به گرم کردن تنور انتخابات حکومتی همت گماشت.


مهدی خزعلی سابقه دوستی با سعید امامی شکنجه گر وزارت اطلاعات را دارد و در پروژه هویت با او همکاری نزدیکی داشته و حتی کتاب اعترافات اجباری گرفته شده از روشنفکران، نویسندگان و دگراندیشان در دهه ۷۰ را نیز منتشر کرده و بر آن مقدمه ای هم نگاشته است.


مهدی خزعلی در مصاحبه اش با پارازیت و همچنین در مصاحبه اش با برنامه افق صدای آمریکا، علنن اعلام کرد که به نظام اسلامی و ولایت فقیه پایبند است و اعتقاد کامل دارد؛ او خود را سرباز جان بر کف اسلام و حکومت اسلامی و خط امام خمینی می داند؛


در این ویدیو مهدی خزعلی به روشنی از اصل حکومت اسلامی و ولایت فقیه دفاع می کند!




از سرگیری اعتصاب غذای بسیجی خیبر در زندان انفرادی در اعتراض به رد صلاحیت هاشمی!

No comments:

Post a Comment