Sunday, May 5, 2013

مدیرعامل فارابی: خودمان غرفه می زنیم تا بیت المال حفظ شود

 


احمد میرعلایی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی گفت: امسال با صرفه‌جویی کامل به جشنواره‌ی فیلم «کن» می‌رویم و می‌خواهیم حداکثر برداشت را داشته باشیم.


به گزارش کافه سینما، احمد میرعلایی در گفت‌وگو با خبرنگارسینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، توضیح داد: چندین سال است که چتر سینمای ایران در کن توسط بنیاد سینمایی فارابی برپا می‌شود که پخش‌کننده‌ها برای تبادل نظر و فروش آثارشان در آن حضور پیدا کرده و همچنین فیلم‌ها برای اکران داخلی و حضور در جشنواره‌ها بازبینی می‌شوند.


وی با بیان اینکه امسال چهارنفر از بنیاد سینمایی فارابی در کن حضور خواهند داشت، گفت: سعی می‌شود با این حجم کاری بالا، حداکثر صرفه‌جویی انجام شود و خود بچه‌ها مانند سالهای گذشته همه فعالیت‌ها را انجام دهند و حتی برای غرفه‌زدن نیز خودشان دست به کار می‌شوند تا از بیت‌المال حفاظت شود.


میرعلایی یادآور شد: متاسفانه قبل از جشنواره از حضور مدیران و بستن چمدان‌ها انتقاد می‌شود اما بعد از جشنواره کسی سراغ دستاوردها را نمی‌گیرد و تنها اشکالات بررسی می‌شود، امیدوارم در کنار طرح انتقادات به نکات مثبت هم پرداخته شود.


مدیرعامل فارابی همچنین درباره اکران فیلم «ملکه» از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی گفت: متاسفانه حق این فیلم در جشنواره فیلم فجر ضایع شد، اما علیرغم دولتی‌بودنش در جشن منتقدان بیشترین جوایز را کسب کرد.


وی ادامه داد: فیلم در حال حاضر در ۱۲ سینما اکران می‌شود که به مرور بیشتر خواهد شد و تلاش می‌کنیم با تبلیغات خوب مردم را به سینما بیاوریم. معتقدم فیلم‌هایی مانند «ملکه» می‌تواند مردم را بهتر با سینما آشتی دهد و آنها را ترغیب کند تا بیشتر به سینما بیایند.


مدیرعامل فارابی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد شهرستان‌ها که فیلم را اکران می‌کنند، کم است و رفته رفته زیاد خواهد شد و خوشبختانه روز به روز شرایط اکران این فیلم و فروشش بهتر می‌شود.


میرعلایی با اظهار امیدواری از اینکه همه بتوانند فیلم «ملکه» را ببینند، گفت: این فیلم از آثار خوب سینمای دفاع مقدس است و هر بار که آن را می‌بینیم، نکات جدیدی دیده می‌شود و امیدوارم شکسته‌شدن طلسم اکران این فیلم با استقبال مخاطب همراه باشد.


منبع: کافه سینما



مدیرعامل فارابی: خودمان غرفه می زنیم تا بیت المال حفظ شود

No comments:

Post a Comment