Saturday, May 4, 2013

علی پروین: جایزه‌ام را به هیچ کس تقدیم نمی‌کنم

پروین22

علی پروین جایزه ستاره طلایی کنفدارسیون آسیا را کسب کرد


علی پروین، کاپیتان و مربی پیشین تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس تهران به خاطر ۳۰ سال فعالیت در فوتبال موفق به دریافت جایزه ستاره طلایی کنفدارسیون آسیا شد.


در این مراسم سپ بلاتر رئیس فیفا به همراه رئیس جدید کنفدراسیون آسیا جایزه علی پروین را اهدا کردند.


بالاترین نهاد فوتبال آسیا در مراسمی به ۳۱ پیشکسوت دنیای فوتبال که ۳۰ سال در فوتبال حضور داشتند ستاره طلایی، به ۲۲ نفر که ۲۰ سال سابقه داشتند ستاره نقره‌ای و در آخر به ۳۲ نفر که ده سال در فوتبال خدمت کرده‌ند، ستاره برنزی اهدا کرد.


کنفدراسیون فوتبال آسیا این جوایز را به پاس خدمات این افراد در توسعه و ترقی فوتبال به پیشکسوتان قاره آسیا اهدا کرد.


علی پروین درباره در گفتگویی درباره این مراسم گفته است:” تاکنون در چنین مراسمی که با نظم و ترتیب بالا برگزار شود حضور نداشتم. مراسم این چنینی در ایران به هیچ عنوان منظم و مرتب نبوده است. امیدوارم پس از این هم شاهد دریافت چنین جایزه‌هایی از سوی ایرانیان باشیم.”


علی پروین پس از دریافت جایزه‌اش درباره اینکه آیا قصد دارد جایزه‌اش را به کسی اهدا کند گفته است: “من جایزه‌ام را به هیچ کس تقدیم نمی کنم! در خانه‌مان اتاقی دارم که همه جایزه‌های من در آن قرار دارد. دختران من در این اتاق جایی را برای این جایزه درست کرده‌اند وآن را می خواهند بین تصویر من و همسرم قرار دهند. پس باز هم تاکید می کنم جایزه‌ام رابه کسی تقدیم نمی کنم چون جای این جایزه آماده آماده است.”


به غیر از علی پروین، همایون بهزادی و علی جباری هم در این مراسم نشان ستاره طلایی کنفدراسیون فوتبال آسیا را دریافت کردند.


 


منبع: بی‌ بی‌ سی‌



علی پروین: جایزه‌ام را به هیچ کس تقدیم نمی‌کنم

No comments:

Post a Comment