Monday, June 3, 2013

باهنر: حضرت آقا از رییس جمهور شانس نیاورد/دوستان کج خلق بر نخست وزیر موسوی تاکید کردند


موسوی ولایتی
به گزارش کلمه، محمدرضا باهنر بدون اشاره به دخالت های فراقانونی علی‌ خامنه‌ای می گوید: حضرت آقا در زمان رهبری‌شان از روسای جمهور شانس نیاوردند و ان‌شاءالله چهارمین رییس جمهور خوب باشد، نمی‌خواهم با صدر اسلام مقایسه کنم که چهارمین آن خوب بود.


هر چند رهبری گفته است که هیچ کاندیدایی را در نظر ندارد، اما باهنر گفته است انتخاب اول “مقام معظم رهبری” برای نخست‌وزیری کشور دکتر ولایتی بود اما برخی دوستان کج‌خلق بودند و تاکید داشتند که آقای موسوی باشد.


این ادعا در حالی عنوان می شود که میرحسین موسوی، مورد حمایت و تایید آیت‌الله خمینی بوده است. در سال ۱۳۶۰  خامنه‌ای، رئیس جمهور وقت ابتدا علی‌اکبر ولایتی را به عنوان نخست‌وزیر به مجلس معرفی کرد، اما مجلس به وی رأی اعتماد نداد و رییس جمهور میرحسین موسوی را به عنوان نخست‌وزیر به مجلس معرفی کرد. همچنین در دوره بعد نیز به رغم مخالفت  خامنه ای، با تاکید و تایید  خمینی، میرحسین موسوی بار دیگر به عنوان نخست وزیر از مجلس رای اعتماد گرفت.


نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید در دولت از ژنرال‌ها یعنی افراد مدیر استفاده کرد و آقای ولایتی ان‌شاءالله از قوی‌ترین و متعهد‌ترین ژنرال‌ها استفاده خواهد کرد.


به گزارش خبرگزاری ایسنا، محمدرضا باهنر در جمع حقوقدانان حامی علی‌اکبر ولایتی اظهار کرد: من از بن دندان به این جمع‌بندی رسیده‌ام که ضریب حضور مردم در انتخابات با امنیت ملی رابطه مستقیم دارد.


این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: من شهادت می‌دهم که آقای احمدی نژاد که ان‌شاءالله خدا سلامتش بدارد و عاقبتش را به خیر کند، قصد نداشت شرایط اقتصادی کشور چنین شود، من از دولت اول حضرت آقا در مجلس بودم و شهادت می‌دهم که دولت آقای هاشمی دولت پرکاری بود اما دولت احمدی نژاد پرکارترین دولت بود و همچنین دلسوز ترین هم قلمداد می‌شد اما باید دید چرا چنین اتفاقاتی افتاد؟


وی در ادامه با بیان این ادعا که بعد از انتخابات ۸۴ به دیدار آقای احمدی نژاد رفتم و به او گفتم که از ظرفیت‌های نیروهای اصولگرا استفاده کن اما آقای احمدی نژاد به من گفت من ژنرال نمی‌خواهم بلکه سرباز می‌خواهم گفت: حال اگر در دولت احمدی نژاد سربازی به ستوانی می‌رسید مرخص می‌شد و اگر به سرگردی می‌رسید که فاجعه بود.


باهنر در ادامه اظهار کرد: من معتقدم که باید از ژنرال‌ها استفاده کرد و دولت را نمی‌توان بدون ژنرال اداره کرد، البته منظور من از ژنرال بچه‌های سپاه و ارتش نیست بلکه منظورم انسان‌های مدیر است.


 



باهنر: حضرت آقا از رییس جمهور شانس نیاورد/دوستان کج خلق بر نخست وزیر موسوی تاکید کردند

No comments:

Post a Comment