Wednesday, June 19, 2013

خاتمی: مردم نشان دادند که رشید هستند و راه خودشان را می خواهند و نشان دادند نظام را می خواهند، نه تغییر نظام را

محمد خاتمی، رییس جمهوری سابق ایران، می گوید رئیس جمهوری در صورتی موفق خواهد بود که با رهبری هماهنگ باشد و رهبری هم به او برای عمل به قول هایی که  به مردم داده است، کمک کند.


به گزارش  سایت «انتخاب»  آقای خاتمی  در سخنانی در دیدار با اعضای انجمن اسلامی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران، خواستار به رسمیت شناختن “سخن مخالفان” و حمایت از حسن روحانی در چهار سال آینده شده و در عین حال نسبت به دامن زدن به مطالبات و شتاب زدگی هشدار داده است.

آقای خاتمی گفته است که دولت معجزه نمی تواند بکند و تورم و بیکاری، یک روزه از بین نمی رود و روابط خارجی هم فردا اصلاح نمی شود، اما چون مردم برای حفظ نظام  خواستار تغییر هستند، پس رویکردها باید تغییر کند. امروز نیز در جمع  اعضای هیأت رئیسه انجمن اسلامی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران با تبریک مجدد به دکتر روحانی و تجلیل از حضور شگفت انگیز مردم در انتخابات گفت:«در این انتخابات معلوم شد که مردم چه می خواهند و راه نجات مملکت کدام راه است. این کار با آرام ترین راه انجام شد؛ ما آرام ترین انتخابات را داشتیم؛ در عین نگرانی ها و دلهره ها مردم نشان دادند که رشید هستند و راه خودشان را می خواهند و نشان دادند نظام را می خواهند، نه تغییر نظام را، ولی از اوضاع راضی نیستند.آقای روحانی شخصیت شناخته شده، توانا، خوب، امتحان داده، مورد احترام و دارای مواضع روشن است که ما هم همین را می خواهیم..»



وی همچنین اظهار داشت:«آقای دکتر روحانی امروز با رأی قاطع شما و به رغم فضای رسمی توانسته است رأی مردم را بگیرد و حرف ایشان درست است؛ امروز آقای دکتر روحانی رئیس جمهور همه کشور است؛ حتی همه آنهایی که به او رأی نداده اند.»



خاتمی: مردم نشان دادند که رشید هستند و راه خودشان را می خواهند و نشان دادند نظام را می خواهند، نه تغییر نظام را

No comments:

Post a Comment