Thursday, June 6, 2013

چند ساعتی که، در طول آن، احمدی نژاد را توجیه کردند و پی آمدهای احتمالی رد صلاحیت رحیم مشائی

292528 10151611953943954 1100732172 n

عکس آرشیوی


خبری در خارج از کشور انتشار پیدا کرد حاکی از این که احمدی نژاد را به مدت ۹ ساعت توقیف و تهدید کرده اند که دست از پا خطا نکند وگرنه بر سر او بلائی خواهند آورد که هرگز از یاد نبرد. اینک اطلاع می یابیم که او را به مدت ۵ ساعت «توجیه» کرده اند که تند نرود برای همه، از جمله خود او، بسیار خطرناک است. اﮊه‌ای نیز از «توجیه» کنندگان بوده است.


 ☚  صلاحیت رحیم مشائی را رد کردند. احمدی نژاد تهدید‌ها که می کرد را عملی نکرد، سهل است، گفت: به رحیم مشائی ظلم شده است و موضوع را از طریق رهبری پی می گیریم. در کشوری که ولایت فقیه دار د به کسی ظلم نمی شود.!!


 


٭ مهندسی انتخابات و نقش سپاه و بسیج در آن:


☚  فرماندهی بسیج به کلیه دانشجویان و دانش آموزان بسیجی ابلاغ کرده است که برای گذراندن دوره های آموزشی فوری خود را به مراکز مربوطه معرفی کنند. خواهر یکی از بسیجیان دبیرستان گفته بود که به برادرش گفته اند باید برای آموزش خود را معرفی کند در حالیکه الان مدارس و دانشگاهها خود را برای گذراندن امتحانات آماده می سازند.


☚  در ضمن کلیه امتحانات دانشگاهها به جز علوم پزشکی را به گونه ای برنامه ریزی کرده اند که باید تا قبل از برگزاری انتخابات امتحانات آنها به پایان رسیده باشد و دانشگاه تعطیل شود.


☚  از قرار، سپاه برای از دست ندادن قدرت، احتمال‌های گوناگون را بررسی و بر اساس قوت و ضعف احتمال ها، گزینه‌ها را سنجیده و بر روی میز گذارده است: مذاکره با برخی کاندیداها و فشار بر آنها و ترور افراد مورد نظر و انفجارهای ضروری و آدم ربایی مورد نیاز جهت گروگانگیری و عدم تایید صلاحیت برخی کاندیداها و عدم کفایت سیاسی احمدی نژاد ولو در روزهای آخر ریاست جمهوری و کودتای انتخاباتی مانند سال ۸۸ و استفاده از ۷۰۰ هزار شناسنامه مرده که در برخی انتخابات از آن چند باره با جعل و پاک کردن مهر استفاده می شود و کودتا نظامی و اشغال شهرها و سرکوب مردم.


 


٭ نوار تقلبی در انتخابات سال ۸۸، نوار گفتگوی احمدی نژاد با مجتبی خامنه ایست:


☚  خبری انتشار پیدا کرد گویای این اطلاع که، در باره تقلب در انتخابات سال ۸۸، احمدی نژاد نواری در اختیار دارد از گفتگوی خود با یکی از مقامهای رﮊیم. آن مقام به او گفته است: باید ۸ میلیون رأی به آرای شما بیفزائیم… دفتر احمدی نژاد این خبر را تکذیب کرد.


و اینک، اطلاع می یابیم که نوار وجود دارد و برخی نیز آن را شنیده اند. نوار گفتگوی مجتبی خامنه‌ای با احمدی نژاد است. بادامچیان نیز حضور داشته است. مجتبی به او می گوید: شما ۱۶ میلیون رأی آورده اید. اما لازم است ۸ میلیون بر آرای شما افزوده شود تا فاصله آرای شما از آرای میر حسین موسوی زیاد شود. احمدی نژاد به او و بادامچیان می گوید: چه لزوم دارد در آرای مردم دستکاری بشود. مجتبی استدلال می کند که لزوم دارد زیرا باید نشان داده شود که در این انتخابات بیشتر از همه مردم به پای صندوقهای رأی رفته اند و با رأی بالا به شما، نظام و ولایت فقیه را تأیید کرده اند. او می پرسد: مقام معظم رهبری اجازه این کار را داده اند؟ مجتبی و بادامچیان، هر دو، می گویند از ایشان مجوز کسب کرده ایم.


☚  بنابر اطلاع موثق، کار مهندسی انتخابات سال ۸۸ از دو سال پیش آغاز شده بود: در تمام مکانها و دفاتر وابسته به اصلاح طلبان شنود قرار داده بودند همه مکالمات را شنود کنند. حتی در اواخر در ستادهای انتخاباتی کروبی و موسوی نیروهای خود را نفوز داده و علاوه بر شنود دفاتر و ستادها کلیه مکالمات تلفن‌ها و  موبایل‌ها و حتی مسنجرهای اینترنتی را نیز در کنترل داشتند و  بر همه فعالیتها اشراف و مهار می داشته اند.


☚  درآخر شب  خرداد ۸۸، به ستادهای خبرگزاری‌ها حمله می کنند و همه کسانی که در کار گردآوری آراء بوده اند و  آرای  تهران و شهرستانها را ثبت می کرده اند را دستگیر می کنند و همه وسایل آنها به آتش می کشند. این کار به دستور مستقیم مجتبی خامنه ای انجام می گیرد برای این که هیچ اثری از پیروزی میر حسین موسوی برجا نماند.


 


انقلاب اسلامی: یک بار دیگر خاطر نشان می کنیم که در آن انتخابات، ممکن نبود بیشتر از ۲۶ میلیون رأی اخذ شود. بنابراین، برفرض صحت خبر وجود نوار، بخش اول تقلب را به احمدی نژاد نگفته اند: آرای او حداکثر ۸ میلیون بوده است و ۱۶ میلیون برآنها افزوده اند.


 


منبع: نشریه انقلاب اسلامی شماره ۸۲۹ از ۱۳ تا ۲۷ اردیبهشت


 



چند ساعتی که، در طول آن، احمدی نژاد را توجیه کردند و پی آمدهای احتمالی رد صلاحیت رحیم مشائی

No comments:

Post a Comment