Sunday, June 2, 2013

اطلاعیه ستاد روحانی در باره اتفاقات جماران

ستاد روحانی


در پی همایش انتخاباتی روز گذشته  (شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۲) حسن  روحانی در جماران که  با دخالت  نیروهای امنیتی به تشنج کشیده شد و بنا به گزارش های منتشر شده سعید الله بداشتی رئیس و مجتبی هاشمی از اعضای “ستاد جوانان حامی دکتر حسن روحانی”دستگیر شدند، اطلاعیه ستاد روحانی در باره اتفاقات جماران  بدون محکوم کردن دستگیری‌های خود سرانه و بدون آنکه خواستار آزادی دستگیر شدگان شوند  به شرح زیر منتشر شد:


بسم الله الرحمن الرحیم


«لایَجرِمنَکُم شَنَئانُ قومٍ اَن لا تعدلُوا إعدِلوا فهُو اقربُ للتقوی» «قرآن کریم»

آنچه نهال امید و تدبیر را بیش از هر چیز دیگری تهدید میکند، افراط و تفریط و خودسری است. در چنین روز و روزگاری هیاهو و جنجال و رفتارهای خارج از قرار و قاعدۀ مرسوم میتواند آشوب طلبان و قبیلۀ افراط و تفریط را به وجد آورد و زمینۀ یأس و سرخوردگی امیدواران را فراهم آورد. لذا هرگونه رفتار خودسرانه  و مغایر با اعتدال، با روش و منشی که ما در پی گرفته ایم در تعارض است و خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمنان این آب و خاک خواهد ریخت.


مباد که به سبب آنچه امروز (۱۱ خرداد ۱۳۹۲) در حاشیه سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی در حسینیۀ جماران رخ داد، شمع تدبیر، کم فروغ و شکوفۀ امید، نشکفته پرپر شود. بدینوسیله «ستاد انتخابات دکتر حسن روحانی» هرگونه” رفتار هنجارشکنانه و خیابانی” را قویاً محکوم کرده و همه دوستداران اندیشۀ اعتدال را به رعایت قانون و صبر و آرامش دعوت میکند.




اطلاعیه ستاد روحانی در باره اتفاقات جماران

No comments:

Post a Comment